U13 søger en træner ⚽️🔵⚪🔴⚽️

3. april 2022
274722229_940418143200093_8973577984105954514_n

Holstebro boldklub ungdomsafdeling drives af frivillige, der ønsker at gøre en forskel. Har du lyst til at bruge dine fodboldskills til at gøre en forskel for andre? Har du lyst til at træne børn? Så se her!

Jobbeskrivelse:
Vi søger en træner mere til vores U13 drengehold, der p.t. består af 45-50 meget energiske fodboldspillere på 12-13 år. Som træner for holdet vil du indgå i et team, der i forvejen tæller 3-4 trænere. Her er godt humør og mulighed for egen indflydelse, og der er altid en anden træner at sparre med. Erfaring er godt, men ikke en nødvendighed, da der tilbydes uddannelse og sparring, primært med eget trænerteam, Man træner først på egen hånd, når man føler sig klar til det, og der vil altid være flere trænere til træning, der derfor kan opdeles og varieres.

Holdet træner 2 x om ugen, Tirsdag og Torsdag kl. 17.00--18.30, og herudover spilles der 11.mandskampe, Holdet har 3 11-mandshold tilmeldt JBU-turneringen, Et liga 3,4,5

Dine arbejdsopgaver vil bestå i at assistere de andre trænere og om muligt udfærdige træningsprogrammer, genformidle træningsøvelserne, samt tage med drengene til kampe. - Og herudover skal du selvfølgelig sprede fodboldglæde og motivere drengene med ros og anerkendelse.

Din profil:
Du har ikke nødvendigvis trænererfaring eller spiller selv fodbold lige nu, men du har dog kendskab til fodbold. Det fodboldmæssige skal nok komme, hvis bare du har lysten.

Du kan være en ung mand/kvinde, en forælder eller måske pensionist med ekstra tid og overskud. Det er ikke så vigtigt for os, Hvad der er vigtigere er:

Du er imødekommende og smilende – det er vigtigt selv at udstråle begejstring for fodbold, når man træner børn og unge.

Du er tålmodig og forstående – så spillerne tør komme til dig, hvis de ikke trives eller har spørgsmål

Du har tid til at deltage i træningen minimum en gang om ugen og lyst og gåpåmod

Vi tilbyder dig:

Tøjpakke med klublogo

At blive en del af et stort netværk af andre trænere, spillere og frivillige i klubben
Sociale arrangementer for hold, klub og frivillige

Indsigt i foreningslivet

Træner-/formidlingserfaring, du kan skrive på dit CV
Mulighed for at præge udviklingen i Holstebro boldklub

Har du lyst til at høre mere, så kontakt os straks!

Vi glæder os meget til at høre fra dig.

HOLSTEBRO BOLDKLUB
U13 DRENGE AFDELING
🔴⚪🔵

KONTAKT : Afdelingsleder Rene jensen tlf. 61336090 eller renejensen6666@gmail.com/