Information til Trænere

Her finder du information til trænere om kampflytning, adgange og meget mere.

I 2023 vil der blive opsat adgang med nøglebrik på alle 3 lokationer.

Nye trænere kan igennem deres årgangsansvarlig få udleveret en personlig nøglebrik
Nøgler bestilles ved klubhus@holstebroboldklub.dk

Nøglebrik giver adgang til alle 3 lokationer.
Før forår og efterårsopstart fordeler ungdomsudvalget træningstider baseret på trænernes ønsker og tilgængelige baner på henholdsvis Vest og Øst.

Det er ønskeligt (men ikke altid muligt) at de yngre årgange træner 1 gang på Vest og en gang på Øst. Dette for at tilgodese bopæl flere steder i byen.
Det er træneren der er ansvarlig for flytning af en kamp.

For hjemmekampe gælder det at
1. træneren først aftaler flytning med modstander
2. kontakt (skriv kampfordeler@holstebroboldklub.dk) mindst 10 dage i forvejen med flytningen (Det er en DBU Deadline) Skriv gerne kampnummeret, årgangen og rækken i mailen. Så den rigtige kamp flyttes.
3. Tjek gerne at ændringen er korrekt når i får bekræftet af kampfordeler (inden 2 dage)

Ved udebanekampe er det modstander der skal ændre i kampprogram.

Træningskampe kan frit placeres i egen træningstid. Det kan ikke forventes at andre baner kan bruges, da der mellem 16 -19 mandag til torsdag er meget pres på banerne i Holstebro boldklub.
Skal du bruge en bane til en træningskamp ud over egen træningstid skal du kontakte kampeleder for banetildeling i god tid (10 dage)

Hvis et udebanehold kontakter vores kampleder for en flytning, flyttes kampen aldrig før træner / Årgangsansvarlig i HB har godkendt flytningen.
Kampledere kontaktes BEDST via mail på kampfordeler@holstebroboldklub.dk

De kan også kontaktes via messenger og Facebook.

Der må forventes en svartid på ca 1-2 dage
Trænere kan/skal have adgang til at kunne indberette resultater fra hjemmekampe / stævner i DBU's app

Man skal være logget ind samt have fået adgang til dette.

Man får adgang ved at skrive brugernavn (IKKE PASWORD!) til Kampfordeler på kampfordeler@holstebroboldklub.dk

Man skal indberette alle hjemmekampe - også for kampe uden eget hold ved stævner med 4 hold.

Indberetning skal ske senest 1 time efter kamp, ellers tildeles vi en bøde.

Har man ikke adgang og skal hurtigt have indberettet kan resultat og kampnummer sendes til 40825863 (Bo Hedegaard)
map_1_
Baneoversigt

Bane 7 er 8 mands
Bane 16 er 5 mands
Resten er 11 mands baner (som på tværs kan bruges til 8 mands)
Tilknyttet fil:
map.ai (7 MB)
Som træner bliver man fritaget for at betale kontingent for alle børn i ungdomsafdelingen.
Evt. opkrævninger (når man starter som træner) kan sendes til kontingent@holstebroboldklub.dk med information om at man er træner samt årgang man er træner for.

Man får en tøjpakke bestående af:
- Shorts
- T-shirts(s)
- Træningsjakke eller Hoodie
- Træningsbukser
Tøjpakken opdateres hvert andet år og suppleres løbende

Man kan komme på betalte træningsophold med/hos DBU og opnår DBU træningslicenser.
Ved opstart sørger klubben for opdeling af baner på Øst (Ved Rolf Krageskolen)  og på Idrætcenter vest.

Det er kampfordelerene der tildeler baner til træninger og kampe.

Det er kommunen der alene står for at slå og vedligeholde banerne. De kan ikke kontaktes ?!
Det er Kaj Bech der står for opkridtning. De kan kontaktes igennem kamfordeler.

Ved manglende materiel kan ungdomsudvalget kontaktes

Anmod om medlemskab af denne gruppe:

Dette er en gruppe til kontakt med kampfordeler. Her kommer info om tilmelding til turneringer mm.
Forældre kan henvises til denne side om kontingent

Hvis der er spørgsmål om opkrævninger mm kan man henvise til kontingent@holstebroboldklub.dk

Trænere skal ikke selv betale kontingent for sig selv eller for egne børn (i husstanden)
Hvis man alligevel modtager en opkrævning kan man også skrive til Søren Bertehelsen