Sponsorkoncept

Holstebro Boldklub har sammensat forskellige sponsorpakker, der alle er bygger på fire elementer. Elementerne tillægges forskellige vægt alt efter hvilken, der udgør de primære drivere for at indfri målsætningen med sponsorat i Holstebro Boldklub. Pakkerne er ment som udgangspunkt for en endelig aftale, som vi ved er forskelligt fra firma til firma.
De fire elementer i vores sponsorpakker:
Esponering.:På vores hjemmeside, Facebook, instagram, LinkedIn, bandereklame, sponsortavler etc. Vores sociale medier har vi stor rækkevidde og god interaktion, hvilket kommer vores sponsorer til gavn. Vi har stor opmærksomhed omkring vores hjemmekampe fra flere forskellige medier.
Hospitality.:Adgang til møde med virksomheder og samarbejdspartner i Holstebro Boldklub.
Kampoptakt og særligt eksklusivt interview med Cheftræneren og øvrige informationer om aktiviteter i Holstebro Boldklub. Adgang til lækker buffet i Holstebro Boldklubs lounge ved alle hjemmekampene.

Netværk.:Udvid dit netværk sammen med vores sponsorer i Holstebro Boldklubs lounge, når vi inviterer dig ind i et professionelt fællesskab, hvor forretningsskabelse og sparring er en væsentlig del af det strukturerede setup i forbindelse med vores initiativer.

Events.:Vi afholder forskellige VIP events for vore sponsorer og samarbejdspartner.
Kontakt Kasper Lauritsen for at booke et møde, hvor muligheder kan drøftes.

Billetvilkår og ordensreglement på stadion: Kommercielle aktiviteter af enhver art på stadion kræver aftale med Holstebro Boldklub. Kommerciel aktivet kan være, men er ikke begrænset til salg af varer og tjenester, indsamling af data, lyd og billede med henblik på videresalg eller offentliggørelse i kommercielt øjemed fx videresalg til bookmakere eller deres underleverandører. Overtrædelser af dette vilkår, kan medføre bortvisning samt karantæne og erstatning af klubbens tab som følge af aktiviteten.