Holstebro Boldklub Ungdom

HB_Ungdom
Vi byder velkommen til Holstebro Boldklub Ungdom
Vores målsætning er at udvikle og skabe grobund for at børn i alle aldre får en god oplevelse med den lille runde.
Vi tilbyder træning til de allermindste fra 5 år op til U19, vores afdelinger er besat med en kompetent afdelingsleder i hver afdeling, som skal hjælpe og understøtte træneren således han/hun kun behøver fokusere på trænerdelen og ikke bruge tid på kørsel, planlægning osv.
Vores fokus på trænere har i mange år gjort at HB er blandt de bedste i Vestjylland på træner setup. Vi bestræber os på at alle afdelinger har både kompetente og uddannde trænere, vi forsøger på at have et mix af forældretrænere samt yngre trænere som vil noget med deres sport og som kan se at det at være træner i HB kan være et led af deres uddannelse også.
Vi har i klubben stor interesse i at vores trænere tager de nyeste kurser indenfor DBU således vi altid har de mest veludannede trænere klar til at tage imod poderne, ligesom vi har en en trænermanual for hver afdeling som vi forsøger implementeret.
Vi er i Holstebro Boldklub både en breddeklub samt en eliteklub - vi forsøger i bedste overbevisning både at tilbyde Bredde samt elitedelen. Vi samarbejder her tæt med FSH som er byens 4 klubbers fælles overbygning fra U13 til U19.
Vi byder alle velkommen i Holstebro Boldklub og vi håber jeres børn får en super oplevelse med at være en del af vores klub.
Nyheder fra Ungdom