Ny assistenttræner til Jyllandsserien ⚽️

13. februar 2022
273766109_372160868243391_249489381807383244_n(1)

Holstebro Boldklub kan nu melde ud, at Emil Laursen er ansat som spillende assistenttræner for Jyllandsserien frem til sommeren 2022.

Seniorformand i HB, Peter Bentzon (billede t.v.) udtaler “Vi er rigtig glade for, at kunne tilknytte Emil i denne stilling. Emil er en rigtig HB’er, der kender klubben og har en masse at bidrage med både på og uden for banen. Vi tror på, at Emil med sine erfaringer kan være med til at udvikle vores unge og spændende spillere til at tage næste skridt i deres seniorkarriere.”
Emil Laursen har spillet ungdomsfodbold i Holstebro Boldklub og var herefter i Thisted FC nogle år. Han har over 140 førsteholdskampe for HB, trods sine kun 26 år.

Emil Laursen (billedet t.h.) udtaler “Da jeg ikke længere har mulighed for at deltage i alle træninger pga. mit arbejde, var her en rigtig spændende mulighed for fortsat at kunne bidrage til træning og kampe. Jeg har i mange år tænkt at ville gå trænervejen, men jeg er heldigvis ikke færdig som spiller endnu, og derfor var dette en perfekt løsning.”
Emil er allerede startet på træningsbanen, hvor cheftræner Morten Tandrup fortsat leder holdet.
🤍💙❤️