Nytårshilsen fra bestyrelsen

27. december 2021

Kære alle,

Endnu engang kan vi kigge tilbage på et år der ikke gik helt som planlagt. Corona har haft, og har stadig, skræmmende godt fat i os alle sammen, og lige om lidt kan vi kigge tilbage på to hele år med den som følgesvend.

Hvad der skulle have været et jubilæumsår fyldt med fest og farver blev mildest talt en lidt tynd omgang, og vi har måttet aflyse og udsætte mange af vores oprindelige planer og arrangementer. Hvad vi ikke aflyste var udgivelsen af vores jubilæumsmagasin som nu også kan læses on-line via linket nedenfor - det magasin er vi stolte af, og vi er taknemmelige for at være i stand til at fortælle den fantastiske historie. Tak til alle der støttede op omkring projektet og tak for alle de fantastiske bidrag.

Nu glæder vi os til 2022 hvor vi forhåbentlig kan holde den jubilæumsfest vi fortjener og hvorfor ikke også en oprykningsfest?

Tak til alle omkring Holstebro Boldklub - godt nytår.

Bestyrelsen i Holstebro Boldklub.