Holstebro Boldklub har pr. 1/12-2021 ansat Kasper Brunsborg Gedved Lauritsen som salgsansvarlig.

28. november 2021
261756494_321554986637313_8317561062616168888_n

⚽ På vej mod divisionerne ⚽

Kasper kommer fra en stilling som digital drifts - og vedligeholdelsesansvarlig ved Jysk Fynske Medier og har igennem mange år været en del af Holstebro Boldklub, senest som medlem af bestyrelsen.

Kasper skal, gennem en lang række salgsaktiviteter, være med til at sikre det økonomiske og dermed også det sportslige fundament i Holstebro Boldklub. Han skal skabe værdi for, og være bindeleddet imellem vores samarbejdspartnere og bidrage til en styrkelse af opmærksomheden hos vores fans og hos medierne.

Vi tror på, at med ansættelsen af Kasper er vi klar på den afgørende kommercielle del af den store opgave der ligger i at rykke Holstebro Boldklub tilbage i divisionerne og i en efterfølgende etablering der.
Kaspers styrker ligger i det relationelle arbejde, i hans strukturerede tilgang til opgaverne og ikke mindst i hans kommercielle forståelse. Vi har lært ham at kende som en dybt seriøs og ordentlig samarbejdspartner i den tid vi har siddet sammen i bestyrelsen, han har Holstebro Boldklub i blodet ligesom alle os andre og vi glæder os virkelig til samarbejdet ⚽🥰
Kasper vil i de første måneder prioritere at få hilst på alle vores nuværende samarbejdspartnere og sideløbende vil han påbegynde arbejdet med at udvide porteføljen. Han vil få fast base i Nupark for at sikre den nødvendige ro omkring løsningen af hans kerneopgaver.
Kasper træder i forbindelse med ansættelsen ud af bestyrelsen.
Kasper kan kontaktes på mail kasper@holstebroboldklub.dk og tlf. 4172 0143 👍

Bestyrelsen i Holstebro Boldklub