Bo Thomsen skifter til Thisted FC

10. juni 2018
2017_Holstebro_Boldklub_fuld_mand__I7Q8934_bo_thom(1)

Holstebro Boldklubs cheftræner Bo Thomsen skifter næste sæson til NordicBet Liga klubben Thisted FC.

Bo Thomsen vil blive savnet som cheftræner i Holstebro Boldklub. Han har om nogen stået for den HB ånd, som vi har dyrket igennem de seneste sæsoner. Med Bo ved roret har vi haft en fantastisk leder, som har lagt mange timer i klubben og opnået flotte resultater med et ungt mandskab.

“Jeg har været rigtig glad for min tid som cheftræner i Holstebro Boldklub og jeg vil gerne takke alle de fantastiske mennesker omkring klubben. Jeg vil gerne fastslå at det i høj grad er Holstebro Boldklub, som har banet vejen for at jeg nu får mulighed for afprøve mine evner på et højere niveau og det er jeg yderst taknemmelig for” udtaler Bo Thomsen.

Selvom Holstebro Boldklub nu skal på jagt efter en ny træner forstår sportchef Henrik Christensen (HC) godt Bo Thomsens valg, "Vi har stor respekt for at Bo Thomsen vil afprøve sit trænertalent i 1. Division og vi ønsker ham tillykke med de nye udfordringer. Bo har allerede tidligt i forhandlingerne orienteret om et muligt skifte og vi har derfor haft forholdsvis god tid til at arbejde på alternativer. Vi håber at have en ny cheftræner på plads inden for relativ kort tid." siger HC.

Også fra bestyrelsen er der opbakning til og forståelse for Bo Thomsens valg, “Det er en fornem anerkendelse af Bo Thomsen. Bestyrelsen takker for et godt samarbejde og ønsker Bo god vind i sin nye trænergerning” udtaler formand Helle Manicus.