HB Mikro Akademi

IMG_4008(1)

Holstebro Boldklub Mikro akademy er for årgang 2012 til 2014

Vi træner 2 gange om ugen mandag og torsdag fra 16:30 til 17:45 på Idrætcenter øst*. Det er helt i orden kun at deltage i én træning pr. uge specielt for de mindste.

Fokus er på motorisk udvikling og sjov gerne med en fodbold. U6 og U7 spiller kampe og deltager i stævner. U5 spillere som har lyst kan sagtens deltage i kamp og stævner hvis de ønsker det.

Mens ungerne trænes er der mulighed for at følge med fra klubhuset hvor der er Wifi, kaffe og god udsigt til banerne. Mor og far må gerne være med til en start hvis jeres barn er mest tryg ved det.

Træninger og kampe

Vi har fantastisk hjælp af studerende fra VIA University som står for træningerne sammen med 3 forældretrænere. Vi laver en masse lege med og uden bold. Hver træning afsluttes med spil på to mål 3 mod 3 eller 5 mod 5.

Trænere:

Ejnar Christiansen

Lasse Heiselberg

5 studerende fra Via University

Kampe spilles både på hverdagsaftener og i weekenden. Der er ca 5 kampdage på en sæson. Når vi tager til kamp spilles der 3-5 kampe pr. dag.

IMG_4016__1_(2)

Praktisk

Medbring gerne drikkedunk og have godt med tøj på (drikkerpauser er en stor ting :-)

Fodboldstøvler er ikke nødvendigt til opstart, men benskinner anbefales fra U6.

Det er OK at komme og kigge på 1. gang. Det kan godt være lidt svært hvis man ikke kender nogen. Men ungerne plejer at komme på “hjemmebane” ret hurtigt - det hjælper vi med.

Kom og prøv at være med. Følg os på facebook her

Kontakt os gerne med spørgsmål.

*Efter  sommerferien 2018 forventer vi også at tilbyde U5-U7 træning på Indrætscenter vest. Man kan sagtens skifte efter sommerferien hvis det er mere belejligt.

Øst er beliggende ved Rolf Krakeskolen via Hjaltesvej

Opstart forår 2019

Vi starter efterårstræning torsdag d. 1/4 kl 16:30 -  vi ses  :-)