Lucas og Jeppe skifter fra nytår

22. december 2017
9cbf1d_2a0ba9b578a34652920e193a530d1ee7_mv2

I HB er vi altid utrolig stolte og glade, når andre klubber viser interesse for nogle af vores spillere.

Jeppe Kudsk og Lucas Hove er tidligere HB-spillere. Nu er de HB-moderklubspillere i forhold til eliteoverbygningen, FS Holstebro hvor de begge har været en del af det talentfulde U15 hold.

Begge fodbolddrenge har deltaget i DBU-samlinger i efteråret og det har de gjort så godt, at andre klubber har fået øje på dem. Imponerende og stærkt arbejde.

Derfor skifter de nu til A-licensklubber. Jeppe Kudsk skifter fra nytår til Randers FC og Lucas Hove skifter fra nytår til Vejle Boldklub.

Det vidner om et godt set-up i FS Holstebro, som vi er glade for at være en del af.

Jeppe og Lucas: I ønskes held og lykke på jeres fodboldvej – og I er altid særdeles velkommen tilbage i HB-trøjen.