Information angående generalforsamling

22. marts 2021
HB_logo(2)

Med de aktuelle restriktioner og med udsigten til en længerevarende vaccineperiode, har bestyrelsen besluttet at udsætte den ordinære generalforsamling til der igen bliver åbnet op for større forsamlinger indendørs.

Det er muligt i en ekstraordinær situation som denne at afvige fra vedtægterne og afholde den ordinære generalforsamling på et andet tidspunkt end vedtægterne foreskriver. Dette er der domspraksis på.

Vi vil løbende vurdere, hvornår det igen vil være muligt at indkalde til en ny generalforsamling. Indkaldelse samt frist for indsendelse af forslag, der ønskes behandlet på generalforsamlingen, vil blive offentliggjort når det er muligt. Bestyrelsen fortsætter sit virke indtil den kommende generalforsamling.

Bestyrelsen Holstebro Boldklub / Holstebro Boldklub Elite ApS