Spiller Pas

7. maj 2018

Hejsa  Alle i Holstebro Boldklub

MEGET VIGTIG INFORMATION – SOM SKAL UDSENDES TIL ALLE I JERES AFDELING

Det er vigtig – der bliver fulgt op på om alle får gjort nedenstående

Ny datalov har konsekvenser for jer spillere,Træner, Ledere.

Til maj træder EU's nye databeskyttelsesforordning i kraft. Det får betydning for Holsebro Boldklub og jer spillere / Trænere og Ledere.

Som klub skal vi have styr på alle Medlemmers mail adresser og mobil nummerer. Dette gøres ved at I spillere skal ind på MitDBU og se om alle jeres oplysninger er opdateret.

MitDBU finder man på dbu.dk forside øverste oppe under login.

Samtidig med at den nye databeskyttelsesforordning træder i kraft indfører DBU også et spillerpas. Spillerpasset er et alle spillere får uanset hvilken alder de har. I spillere/forældre vil på et tidspunkt modtage en mail fra DBU hvor I skal ind og aktiver jeres spillerpas. Hvis I ikke får det gjort inden sæsonstart i august så kan jeres træner/holdleder ikke sætte jer på holdkortet som så betyder at I ikke kan spille kampe.

Læs meget mere på dette link: https://www.dbu.dk/nyheder/2018/februar/fodboldpas-og-korrekte-oplysninger