Årets HB'er

20. december 2017
9cbf1d_28e3aea43ca2454e888e0c38d0f3a2f8_mv2

Nikolaj Feldborg er netop blevet kåret som årets HB'er.

Her er begrundelsen, som det blev fremlagt af Niels Andersen:

"Så til kåringen som  årets HB'er.

Der har faktisk været flere personer med i kampen og det har rent faktisk IKKE været svært og udvælge den rette, og vedkommende har fuldt ud fortjent vores pris. Vedkommende har været i vores klub i rigtig mange år og har haft stort set alle trænerkasketter på - lige fra ungdomshold til seriehold.

Vedkommende har spillet mere end 100 førsteholdskampe i klubben – derudover er vedkommende gennem de seneste 6 mdr., involveret i trænerpåsætninger/trænerpleje, hvilket nok er én af de sværeste opgaver der findes i de fleste klubber. Vedkommende har desuden været min trofaste støtte og medhjæp / rådgiver gennem lang tid. Alt ulønnet.

De seneste to sæsoner har personen stået i spidsen for klubbens 2. hold, hvilket er en stor udfordring speciet pga. forskelligt hold næsten hver gang, grundet op og nedrykning af spillere fra førsteholdet. Personen er for mig og se synonym med HB og med hans ydmyghed og beskedenhed en fantastisk repæsentant for vores klub.
– én af de meget elementære ting jeg har lært ved at sparre med vedkommende er hele tiden at være på forkant med alt – jo mere man kan planlægge ud i fremtiden, jo bedre står man rustet"

Stort tillykke til Nikolaj og tusinde tak for det kæmpe arbejde han har lagt i klubben.